6 juni

josefine anser att jag ska blogga mer så får bli så eftersom jag inte har så mycket till liv annars ;)

har spenderat långhelgen hemma i strängnäs för att bygga stugan, kom ut dit i torsdags och då stod det helt stilla, varken pappa eller lotta visste hur de skulle börja.. men självklart kommer jag och löser det så att huset börjar byggas :D bestämde mig för att sortera upp allt virke så det blev mycket bäa men är man stark så är man :D
träffade elinas pojkvän max också :) trevlig grabb xd han anser att jag ska bli officierare (stavning?) inom militären :o där ser man ^^ men jag och erika ska i alla fall göra lumpen ;)
helgen gick och nu är stugan/huset klart :) det måste dock isoleras, bygga upp väggar mellan hallen, mitt rum & niclas rum och sen ska taket fixas :)
jag har även letat efter inredning under hela helgen, så jävla kul :D hittat jätte mycket fint som jag vill ha men det är bara ett problem.. jag vet inte vad jag ska ha för fondvägg :(
nu är jag hemma i järna med en jäkla bränna, sår, blåmärken och förmodligen en sprucken hand (y)

nu har jag suttit och letat efter fotbolls laget jag vill börja i :o tog 30 min :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0